Hypotyreos – brist på sköldkörtelhormon

Hypotyreos

2017-11-15 00:04 #0 av: [Maria75]

Har ett tsh på 6, dödens trött och tappar hår. Har testat Levaxin och mådde så sjukt illa av den. Kunde inte jobba ens pga illamåendet. Vad göra?

Anmäl
2017-11-15 01:21 #1 av: Jane-Lyzell

Oj då - tycker du ska prata med din läkare eller om du inte har någon så skaffa en. 6 i tsh låter mycket .

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

 

Anmäl
2017-11-15 09:09 #2 av: [Maria75]

Min läkare skrev ut Levaxin 25 mikrogram, men jag tål inte den medicinen. Blir så himla illamående av den. Finns det några andra alternativ?

Anmäl
2017-11-16 00:12 #3 av: Jane-Lyzell

2 fråga din läkare 

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

 

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.