Annons:
Etikettegna-tips
Läst 1517 ggr
Jane-Lyzell
2018-02-14 09:22

Boktips - Medial Läkning

https://www.adlibris.com/se/bok/medial-lakning-9789187505867?gclid=EAIaIQobChMI15OAlJKe2QIVj4eyCh1NVQWZEAQYAiABEgIRf_D_BwE

Blir du förvirrad av alla motsägelsefulla hälsoråd och längtar efter tydlig vägledning? Är du orolig över ökningen av sjukdomar och vill ha råd för hur du ska förebygga dem? Vill du gå ner i vikt? Känna dig och se ut att vara yngre än du är? Få mer energi? Hjälpa en närstående att bli frisk? Skydda familjen från sjukdomar och krämpor? Har du provat allt, varit överallt utan att ha fått den hälsa du önskar? Vill du ha en försäkran om att ditt lidande inte är inbillning, att det inte är du själv som orsakat det? Vill du känna dig som dig själv igen? Återfå din mentala klarhet och balans? Vill du få andligt stöd och hitta kontakten med din själ och dess potential? Då är Medial läkning en bok för dig.

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Annons:
Jane-Lyzell
2018-03-05 12:38
#1

Måste trycka på alla människor gör en livsomvälvande förändring med råden i denna boken  - ni kommer inte ångra er inne på 22 dagen nu - Jag har gått ned i vikt c.a 7 kg , mitt hår har börja växt igen och jag tappar inte lika mycket hår. mina tänder är fastare och vitare , ingen beläggning på tungan, mitt blodtryck har sänkts, och min sköldkörtel börjar leva igen och går för egen maskin(minskat levaxindos) 

Jag är piggare och mera ork - ja helt fantastiskt Glad

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Jane-Lyzell
2018-03-11 11:14
#2

Har nu gjort 28 dagar och 8 kilo mindre på vågen - en revolution för mig som sköldkörtelsjuk och inte gått ner ett gram hur mycket jag en försökt på minst 10-15 år. Nu satsar jag på att bli helt frisk i min sköldkörtel med ett 90 dagars program från Anthons nyaste bok i hur man läker sin sköldkörtel 🙂

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

[NeferNefer]
2018-03-27 15:09
#3

Underbart!! Jag ska också köpa den boken 👍

Jane-Lyzell
2018-03-27 21:51
#4

3, ja köp den du kommer inte ångra dig ❤️

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

[NeferNefer]
2018-03-28 05:33
#5

👍

[Mala_]
2018-05-12 17:48
#6

Kollade biblioteket och det var 29 resovartioner på boken så jag får vänta ett tag. Men det ska bli väldigt spännande att ta del utav vad den säger, tack för tips!

Annons:
Jane-Lyzell
2018-05-13 00:56
#7

6. du kommer inte ångra dig 🙂

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

fridelfina
2018-07-24 12:27
#8

Hur går det nu Jane?

Slank in här då min dotter har underproduktion i Sköldkörteln sen ca 14-15 år ålder. Det började med överproduktion och hon har diabetes sen 2 årsålder och några andra sjukdomar som förpestar livet för blott 22 årig ung dam. Kanske jag skulle intressera henne för boken?

 
 

fridelfina
2018-07-24 12:34
#9

Det finns en till, tror du man behöver båda eller är denna en utveckling av den du hänvisar till?

https://www.adlibris.com/se/bok/medial-lakning-kostguiden-9789188633057

 
 

Jane-Lyzell
2018-07-24 12:34
#10

8. det går jätte bra förutom jag fick ett bakslag på medicinen då jag trappade ned för fort med Levaxinet- men följer boken och rekommenderar din dotter läsa den och följa den 🌺

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Jane-Lyzell
2018-07-24 12:35
#11

9 man kommer vilja ha bägge - men börja med den första att läsa

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Upp till toppen
Annons: