Annons:
Etikettom-mediciner
Läst 1277 ggr
[Mala_]
2018-05-12 17:55

Levaxin och lio

Hade graves och opererade bort min sköldkörtel för 10 år sedan. Äter efter det levaxin och sedan sattes lio in och det har varit en jobbig resa innan man kom till en nivå där det ändå kändes som om man funkade. Men nu har det vänt, värdena är låga och energin är puts väck. Har haft mycket stress och tänkte att binjurarna kanske var trötta, men något säger mig att det är levaxinet som får mig dålig. Har ni upplevt det? Det var kanske naivt att tro att det alltid skulle vara okej, men jag är så rädd att hamna i det där svarta hålet igen. Ni som bytt till naturligt hormon istället, har det varit bra? Och är det vanligt att kroppen reagerar på levaxin efter ett tag?

Annons:
Jane-Lyzell
2018-05-13 00:59
#1

Oj jobbigt för dig - har själv min sköldkörtel kvar och tycker att levaxinet förgiftat mig de och det senaste åren rejält - så något händer då man äter levaxin länge…..😕

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Lussan20
2018-05-13 09:21
#2

Håller med. Jag får en svår energidipp efter en halvtimme då jag tagit Levaxin. Inget är som före insjuknandet. Stumma ben, såsig i huvudet, livet känns konstlat.

Jag vet inget om naturligt hormon! Vore intressant att höra mer om det! Mvh/WL

Jane-Lyzell
2018-05-13 10:53
#3

Det finns en baksida även på naturligt hormon från grisar , tyvärr

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Lotofs
2018-09-13 14:55
#4

#3 Berätta mer. Börjat fundera i banorna att försöka få ndt. Dock måste man åka utomlands för att få, vad jag förstår. Men om det inte är helt ok med ndt så…

Jane-Lyzell
2018-09-16 23:42
#5

inte helt säker på ndt är rätt

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Upp till toppen
Annons: