Annons:
Etiketti-sköldkörtelns-fotspår
Läst 944 ggr
Jane-Lyzell
7/24/18, 11:27 AM

Värmen /sköldkörtel sjukdom

Hur klarar du värmen vi har nu, du som lider av sköldkörtelsjukdom ?

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Annons:
Jane-Lyzell
7/24/18, 11:30 AM
#1

för mig själv stormtrivs jag i värmen - men ibland blir det för mycket särskilt då nätterna är varma och värmen inomhus blir mer påfrestande en den utomhus. 

Men klarar inte direkt sol värst bra för länge 

som tur är har jag ac inomhus om jag vill 🙂

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Lussan20
7/24/18, 12:06 PM
#2

Vi letar en fläkt till ,för hunden och jag tål inte värmen alls! Men det finns inte en enda i Norrköping eller orter utanför. Bara att kämpa på, i morgon kan det bli upp mot 33+, vi här i norra Östergötland har haft det värst som det ser ut. Ålder, sjukdomar mm gör det värre! Mvh/WL

Kyllan56
7/24/18, 12:09 PM
#3

Jag tål värmen jättebra. Tycker inte ens det är för varmt. Det sedan jag blivit av med min stora övervikt.

”När Hjärtat och Sinnet är i balans… Då är allt möjligt”

Jane-Lyzell
7/24/18, 12:30 PM
#4

2 . ja de som gör fläktar blir nog rika i sommar - samma väder här som i Norrköping 

en av min två hundar tål inte värmen als en blandning Tzizu/Lashapso

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Jane-Lyzell
7/24/18, 12:31 PM
#5

3 . Ja övervikten gör sitt till i värmen kanske därför jag tål värmen bättre i år då jag tappat 16 kilo

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Kyllan56
7/24/18, 1:04 PM
#6

Jane, så fantastiskt med 16 kg tapp! ❤️Visst mår man mycket bättre och tål värmen bättre!

”När Hjärtat och Sinnet är i balans… Då är allt möjligt”

Annons:
Lona
7/24/18, 1:11 PM
#7

Skitjobbigt, dels för en rejäl övervikt, dels för att jag äter en del psykofarmaka som gör mig alldeles för varm även i vanliga fall. Jag går liksom omkring i T-shirt även på vintern, åtminstone så länge det inte är minusgrader…


"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com

Jane-Lyzell
7/24/18, 4:39 PM
#8

6 , du har ju tappat betydligt mer en stor eloge till dig 🌺 Ja vist mår man bättre då kilona rasar 😃

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Jane-Lyzell
7/24/18, 4:40 PM
#9

7, så tufft för dig - kan bara rekommendera boken "Medial Läkning" läs den

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Lona
7/24/18, 5:12 PM
#10

#9, Tack för tipset! :-)


"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com

Jane-Lyzell
7/24/18, 6:14 PM
#11

10 varsegoo🌺

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Tarotstollan
7/25/18, 1:27 AM
#12

Det måste gå, har ju inget val!😉

Tur att jag är förtidspensionär, jag kan vara uppe hela natten och sova när det är som varmast. Om jag måste handla kan jag välja på att gå ut efter 19 eller efter 7 på morgonen, då de öppnar mataffärerna i området.

Enda problemet är om jag vill gå till en annan affär än mataffären, de öppnar inte förrän vid 10 och stänger vid 19-19.30.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Jane-Lyzell
7/25/18, 9:59 AM
#13

12. ja det är ju sant vi har inte så mycket val där - men hua kan du sova när det är så varmt - tycker det räcker med tempen på natten nu…..och man drömmer mer när det är varmt

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Annons:
Tarotstollan
7/25/18, 11:27 PM
#14

#13. Ja, det är inte lätt att sova men jag sover dåligt i vanliga fall också, så det är ingen större skillnad.😕

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Jane-Lyzell
7/25/18, 11:31 PM
#15

aha jobbigt 😴

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

gudilondon
7/28/18, 2:51 PM
#16

Normalt brukar jag tåla värme men när det ligger på 28-30 grader flera veckor, då blir det jobbigt när man bor i lägenhet.  Jag dricker mycket, duschar svalt och lägger blöt handduk över axlarna när det blir för jobbigt. Jag försöker dock vara i rörelse något varje dag för det mår man bäst av. Men nu är det olidligt här i Malmö. 

Jag var inne på Clas Ohlsons och skulle köpa en fläkt, men alla fläktar är slut i hela stan. Men jag överlever en vecka till!  Man måste tänka på att dricka mycket och få i sig både salt och energi, så går det. Och absolut INTE vara i solen.

Jane-Lyzell
7/29/18, 2:35 PM
#17

16 ja långvarig värme blir ju värst - fast för mig tycker jag fukten med värmen är jobbigt svårt med andningen då som nu när det regnar och åskar

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Upp till toppen
Annons: