Sommaren och Hettan
Hur går det för er att klara Hettan - själv njuter jag även om benen sväller och det är svårt andas - Älskar solen den får min kropp och knopp må bra
Hur är det för dig ?
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"
- Redigerat 2022-10-20 08:30 av Jane-Lyzell
Tycker det är jättejobbigt, jag behöver inte bli varmare och svettas ännu mera 😝
Orkar ingenting, det är tungt både fysiskt och psykiskt. Äntligen är det svalare, personligen längtar jag till hösten och vintern, tycker sommaren är överskattad.
"I'm too old for this shit."
#1: Jobbigt för dig - för mig är det tvärt om kylan sätter sig i kroppen över allt , br brbr
Tycker det är kul att man kan tycka så olika. 🙂
Är jobbigt att andas när det är så varmt, älskar när det blir höst och luften klarare.
"I'm too old for this shit."
Det har den här sommaren har gått riktigt bra för jag inskaffade en luftkylare eftersom jag är så äckligt varm och svettig men tidigare somrar har vart dryga och vintertid kan jag vara ute och skotta i kortärmat för jag är så himla varm tack vare den där tjurskallen till sköldkörtel som ingen kontroll på sina hormoner har.
Inget vidare men det är ju dels för att jag inte tål värme särskilt bra och dels för diabetesen. Det är mycket nytt som jag lär mig varje årstid som jag inte upplevt innan.
Förra året var det så mycket annat så jag kommer inte ihåg hur det var då.
Det är jobbigt för jag har inget längre som kallas för vanlig dag.
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
#3: Olika är bra :-)
#4: Oj så jobbigt för dig 🌹
#5: Tufft 💖
#7 Jag tänker att det måste vara likajobbigt för er som fryser som för oss som svettas. Har en väninna som fryser av underproduktion och ser på henne hur jobbigt även det är och hon blir så spänd i hela kroppen av frossan och huttrar medan jag sitter och flåsar för det är för varmt.
Folk som känner oss brukar kalla oss för Frysis & Svettis 😂
#9: Det var en roligt liknelse med er - ja vist är det så som du skriver , tyvärr
Har märkt att ibland kan jag vara precis tvärt om , knasigt