Någon som provat Smart Protein?
Jag har sett mycket reklam om den produkten som heter Smart Protein. Börjar med en enormt lång och detaljerad "artikel" om någon som inte blir tillräckligt hjälpt av bara Levaxin. Det är många förklaringar och allt låter vettigt och kanske är sant. Allt skall bero på brist på essentiella aminosyror.
Det slutar såklart med ett fantastiskt erbjudande om piller som är väldigt dyra trots att man får 72% "rabatt".
Men borde inte läkarvetenskapen ha kommit på detta innan och kunnat förskriva dessa aminosyror? Och kan man inte få i sig dem på billigare sätt?
Någon här som vet mer/har tips/provat?
Jag har inte testat Smartprotein så kan inte uttala mig om det - men det låter som med alla dessa reklam om undermedel att det bara är ute efter att tjäna pengar och som du säger borde inte läkarvetenskapen veta detta - men ibland maler läkarvetenskapen sakta och det alternativa fortare.
Jag skulle nog testa äta livsmedel med dessa aminosyror först .innan göda dessa mirakelgörare .
Ta reda på vilken mat som innehåller aminosyror
Vänligen Jane
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"
är det detta du sett - så skulle jag vara mycket tveksam - så här står det på deras sida i små bokstäver ;
*
*Baserat på godkända hälsopåståenden.
*Hälsopåstående på väntelista: avvaktar europeiskt godkännande.e.
låter inte så seriöst tycker jag
Nej, jag känner också att ju mer krut och övertalning man lägger tid och pengar på desto sämre vara. Bra saker talar ju för sig själv.
#3: exakt - du är klok du 😊